Nejčastější otázky

Mohu zboží vyměnit?

Nikdo nejsme dokonalý a stane se, že prádlo nesedí jak má. V takovém případě ho můžete do 14 dní od zakoupení (nenošené a nepoškozené) vyměnit za jiné zboží či dárkový poukaz.

Mohu zboží vrátit?

Zakoupené zboží zpět nepřijímám. Lze ho pouze vyměnit za jiné zboží či dárkový poukaz.

Jak mám postupovat, když potřebuju zakoupené zboží reklamovat?

Zboží, které jste zakoupili, můžete přijít reklamovat s platnou účtenkou v zákonem stanoveného lhůtě 2 let. Prádlo si prohlédnu a posoudím, zda se jedná o vadu, kterou je možno reklamovat. Reklamované zboží odesílám na posouzení výrobci a bude-li reklamace uznána, dostanete zboží buď opravené nebo vyměněné. Nepodaří-li se ani jedna z těchto variant, budou Vám vráceny peníze. Reklamaci vyřizuji do 30 dní.